Case Study: Ελάνκο

  • Home
  •  Case Study: Ελάνκο

Ελάνκο ΑΕΒΕ

Προφίλ Εταιρείας

Η ΕΛΑΝΚΟ Α.Ε.Β.Ε. είναι μία από τις κορυφαίες εταιρείες στην ελληνική αγορά στον τομέα της εισαγωγής, παραγωγής και εμπορίας γεωργικών και κτηνιατρικών φαρμάκων, λιπασμάτων και ειδών για κατοικίδια (PETS). Με στόχο την ενίσχυση της αποδοτικότητας και την καλύτερη διαχείριση των επιχειρηματικών της διαδικασιών, η εταιρεία προχώρησε στην εφαρμογή ενός προηγμένου πληροφοριακού συστήματος που καλύπτει όλες τις λειτουργίες της.

Προκλήσεις

 

Η ΕΛΑΝΚΟ Α.Ε.Β.Ε. αντιμετώπιζε τις εξής προκλήσεις:

Παρακολούθηση παρτίδων προϊόντων, τόσο για εισαγωγές όσο και για εξαγωγές, διασφαλίζοντας πλήρη ιχνηλασιμότητα.

Βελτιστοποίηση της παραγωγής και της κοστολόγησης, για ακριβέστερο έλεγχο του κόστους και αποτελεσματικότερη διαχείριση των πόρων.

Ανάγκη για ένα σύγχρονο CRM, ώστε να υπάρχει ολοκληρωμένη εικόνα των πελατών και βελτίωση της εξυπηρέτησής τους.

Αυτοματοποιημένη διαχείριση οικονομικών διαδικασιών, συμπεριλαμβανομένων εξοδολογίων και εγκρίσεων δαπανών πωλητών.

Ψηφιοποίηση και αυτοματοποίηση της εμπορικής διαχείρισης, με έμφαση στη φορητότητα και τη διαθεσιμότητα δεδομένων σε πραγματικό χρόνο.

 

Υλοποιηθείσες Λύσεις

 

Η ΕΛΑΝΚΟ Α.Ε.Β.Ε. προχώρησε στην εφαρμογή ενός ολοκληρωμένου πληροφοριακού συστήματος που περιλαμβάνει:

Οικονομική Διαχείριση: Οργάνωση και αυτοματοποίηση των οικονομικών διαδικασιών, προσφέροντας καλύτερο έλεγχο δαπανών και αποδοτικότερη διαχείριση των πόρων.

Εμπορική Διαχείριση: Ψηφιακή παρακολούθηση πωλήσεων, πελατών και παραγγελιών, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση και τον ταχύτερο κύκλο παραγγελιών.

MRP (Material Requirements Planning): Βελτίωση της προμήθειας πρώτων υλών και της διαχείρισης της παραγωγής, μειώνοντας τα κόστη και τους χρόνους αναμονής.

Διαχείριση Παραγωγής & Κοστολόγηση: Συστηματική καταγραφή και έλεγχος του κόστους παραγωγής, συμβάλλοντας στη βέλτιστη διαχείριση των πόρων.

Παρακολούθηση Παρτίδων (Εισαγωγή & Εξαγωγή): Εφαρμογή συστήματος ιχνηλασιμότητας που επιτρέπει την ακριβή παρακολούθηση της πορείας κάθε προϊόντος.

Mobile Customer Information System (Offline): Πρόσβαση σε δεδομένα πελατών χωρίς ανάγκη σύνδεσης στο διαδίκτυο, διευκολύνοντας τις πωλήσεις και τις συναλλαγές στο πεδίο.

C.R.M. (Customer Relationship Management): Διαχείριση πελατειακών σχέσεων, με στόχο τη βελτίωση της επικοινωνίας και την ενίσχυση της ικανοποίησης των πελατών.

Ηλεκτρονική Τιμολόγηση: Αυτοματοποιημένη διαχείριση τιμολογίων, μείωση κόστους διαχείρισης εγγράφων και μεγαλύτερη ταχύτητα στις συναλλαγές.

Εξοδολόγια Πωλητών & Εγκρίσεις: Ψηφιακή διαχείριση δαπανών πωλητών, αυτοματοποίηση εγκρίσεων και καλύτερη παρακολούθηση του προϋπολογισμού.

Οφέλη για την ΕΛΑΝΚΟ Α.Ε.Β.Ε.

 

Η εφαρμογή αυτών των λύσεων προσέφερε σημαντικά πλεονεκτήματα:

Πλήρης ιχνηλασιμότητα προϊόντων, μέσω της παρακολούθησης παρτίδων, διασφαλίζοντας ποιότητα και συμμόρφωση με τις κανονιστικές απαιτήσεις.

Αύξηση αποδοτικότητας στην παραγωγή και τη διαχείριση αποθεμάτων, μειώνοντας κόστη και βελτιώνοντας τη διαθεσιμότητα προϊόντων.

Καλύτερη υποστήριξη του εμπορικού τμήματος, μέσω προηγμένων CRM και φορητών συστημάτων πληροφόρησης πελατών.

Ψηφιοποίηση και αυτοματοποίηση διαδικασιών, εξασφαλίζοντας μεγαλύτερη ευελιξία και μείωση διοικητικού φόρτου.

Ταχύτερη και ακριβέστερη τιμολόγηση, ενισχύοντας την αποδοτικότητα και βελτιώνοντας την εμπειρία του πελάτη.

Βελτιστοποίηση της οικονομικής διαχείρισης, με καλύτερο έλεγχο δαπανών και αυτοματοποίηση των εγκρίσεων εξόδων.

 

Η ΕΛΑΝΚΟ Α.Ε.Β.Ε. επενδύει συνεχώς στην καινοτομία και τον ψηφιακό μετασχηματισμό, ενισχύοντας τη θέση της στην αγορά γεωργικών και κτηνιατρικών προϊόντων και διασφαλίζοντας την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών στους πελάτες της.

Project Ελάνκο

Sector:

Εμπορία γεωργικών και κτηνιατρικών φαρμάκων

Date:

20 Sep, 2023

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ ΒΟΗΘΕΙΑ?

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ