Case Study: Διακάκης

  • Home
  •  Case Study: Διακάκης

Διακάκης Εισαγωγική

Προφίλ Εταιρείας

Η ΔΙΑΚΑΚΗΣ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ Α.Ε. είναι ένας από τους μεγαλύτερους εισαγωγείς και διανομείς ειδών γραφείου και σχολικών ειδών στην Ελλάδα. Με ισχυρή παρουσία στην αγορά, η εταιρεία αναζητούσε σύγχρονες λύσεις ψηφιοποίησης για τη βελτίωση της εφοδιαστικής της αλυσίδας, τη διαχείριση αποθεμάτων και την ενίσχυση της εμπορικής της δραστηριότητας.

Προκλήσεις

Η ΔΙΑΚΑΚΗΣ Α.Ε. αντιμετώπιζε προκλήσεις όπως:

Ανάγκη για αποδοτικότερη διαχείριση αποθηκών και picking orders, ώστε να επιταχυνθεί η διεκπεραίωση παραγγελιών.

Ενίσχυση της εμπορικής διαχείρισης, με φορητές λύσεις για τους πωλητές και real-time πρόσβαση σε δεδομένα πελατών.

Βελτίωση του συστήματος MRP (Material Requirements Planning), για καλύτερο έλεγχο και προγραμματισμό προμηθειών.

Αυτόματη αναπλήρωση αποθεμάτων στις θέσεις picking, ώστε να ελαχιστοποιηθούν τα stockouts και να βελτιωθεί η ροή παραγγελιών.

Διαχείριση προσωπικού και μισθοδοσίας, για την αποτελεσματικότερη οργάνωση του ανθρώπινου δυναμικού.

Υλοποιηθείσες Λύσεις

Η εταιρεία προχώρησε στην υιοθέτηση ενός ολοκληρωμένου πληροφοριακού συστήματος που περιλαμβάνει:

Οικονομική Διαχείριση: Σύστημα που προσφέρει πλήρη ορατότητα στις οικονομικές ροές, επιτρέποντας ακριβή ανάλυση κόστους και καλύτερη λήψη αποφάσεων.

Εμπορική Διαχείριση: Ολοκληρωμένη διαχείριση πελατών και παραγγελιών, τόσο για τη χονδρική όσο και για τη λιανική αγορά.

MRP (σε εξέλιξη): Σταδιακή εφαρμογή συστήματος Material Requirements Planning για την καλύτερη οργάνωση των παραγγελιών και του αποθέματος.

Warehouse Management System (W.M.S.): Ψηφιοποιημένη διαχείριση αποθηκών για ταχύτερη συλλογή, αποθήκευση και αποστολή προϊόντων.

Μισθοδοσία – Διαχείριση Προσωπικού: Οργάνωση παρουσιών, μισθοδοσίας και διαδικασιών HR μέσω ολοκληρωμένου συστήματος.

Mobile Customer Information System (offline): Πρόσβαση σε δεδομένα πελατών χωρίς σύνδεση στο διαδίκτυο, διευκολύνοντας τις πωλήσεις στο πεδίο.

Φορητή παραγγελιοληψία: Αυτοματοποιημένο σύστημα για την άμεση καταγραφή και εκτέλεση παραγγελιών από τους πωλητές.

Συλλογή και κλείσιμο παραγγελιών με tablet: Εξοπλισμός των υπαλλήλων με tablets για γρήγορη και ακριβή διαχείριση των παραγγελιών.

Αυτόματη αναπλήρωση picking positions: Δυναμικός επανασχεδιασμός αποθεμάτων, ώστε να μην υπάρχουν ελλείψεις στα σημεία συλλογής.

Οφέλη για τη ΔΙΑΚΑΚΗΣ Α.Ε.

Η υλοποίηση αυτών των λύσεων έφερε σημαντικά επιχειρησιακά οφέλη:

Ταχύτερη εκτέλεση παραγγελιών, μειώνοντας τους χρόνους διεκπεραίωσης και αυξάνοντας την ικανοποίηση πελατών.

Αυξημένη ακρίβεια αποθεμάτων, μέσω αυτοματοποιημένων διαδικασιών αποθήκευσης και αναπλήρωσης.

Καλύτερη υποστήριξη του εμπορικού τμήματος, με φορητές λύσεις που επιτρέπουν άμεση επικοινωνία με τους πελάτες.

Βελτιωμένη διαχείριση προσωπικού, επιτρέποντας την αποδοτικότερη οργάνωση των εργαζομένων.

Μείωση λαθών και απωλειών, μέσω προηγμένων WMS και picking συστημάτων.

 

Η ΔΙΑΚΑΚΗΣ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ Α.Ε. συνεχίζει να επενδύει στον ψηφιακό της μετασχηματισμό, ενισχύοντας τη θέση της ως ένας από τους πιο οργανωμένους και αποδοτικούς προμηθευτές ειδών γραφείου και σχολικών στην Ελλάδα.

Project Διακάκης

Sector:

Εισαγωγή Σχολικών Ειδών

Date:

20 Sep, 2023

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ ΒΟΗΘΕΙΑ?

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ